måndag 24 november 2008

Förnedring eller beröm?

Det var inte helt enkelt att ta sig till kontoret i morse. Mycket snö. Mycket blås. Men trägen vinner och jag tog mig fram på mina dubbade cykelhjul. Väl framme möttes jag av en utklippt seriestrip från Zits som handlade om bloggeri. Till strippen hörde en hälsning "till KRAVs egen Blondinbella"...

Jag vet inte... Ska jag bli smickrad (över att SC tror att jag har två, tre eller fyra nollor mer bakom läsarantalet än jag har) eller kränkt (över att densamme SC tyckert att min blogg är lika innehållsfattig som Blondinbellas?). Vet inte. Grubblar. Äh, går vidare.

REKO kom med nr 2 idag. Kanske återkommer med en kommentar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Se dig som smickrad. Säga vad man vill om blondinbella, men man kan inte neka till att hon har lyckats med det hon vill, och det är väl något vi alla strävar efter?

/Annie

Johan sa...

Ja, jo, man kan definitivt se henne på (minst)två sätt - skräckblandad förtjustning liksom.

Related Posts with Thumbnails