tisdag 17 februari 2009

Klart för BioFach!

Nu börjar folk åka iväg till BioFach. Lena Möller åkte häromdagen. Saltå Kvarn är givetvis på väg med en delegation, synbarligen på jakt efter biodynamiskt öl? Hela Grolink är, såvitt jag kan förstå omgrupperat till Nürnberg. En kollega till mig åker ned idag för att delta i ett möte i morgon. Jag och två kollegor åker i morgon för att hårdköra torsdag och fredag. Och så är det sådär 45 000 människor till som är på väg...

Jag tänkte göra ett försök att rapportera vad jag ser här på bloggen. Men jag måste reservera mig för att jag kanske helt enkelt inte hinner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jovisst, hela Grolink (utom Gunnar som åker vidare på sin resa på fredag, och som du länkat till istället för Grolink.se, eller var det meningen?) kommer vara här från och med imorgon. Många av oss har redan varit här ett par dagar.

Johan sa...

Ja, det var ju en post på gunru som handlade om att resten av familjen var på väg, men jag ändrar till grolink.se.

Related Posts with Thumbnails