torsdag 26 mars 2009

REKO 3 i postfacket


Fick REKO nr 3 i postfacket häromdagen. Det har varit väldigt spännande att följa utvecklingen av en ny tidning på nära håll. Hur den, tycker jag, har gått från en ganska gå och lite uddlös tidning till något betydligt fräschare tidning med inriktning mot hållbar mat. Och det på bara tre nummer.

Nu ska det bli kul att läsa ikväll, också.
Har förresten fått ett bra personalerbjudande om att ge bort provprenumerationer till ett bra pris. Så om det är någon som vill ha en provprenumeration, så lämna en kommentar som på något sätt gör att vi kan nå varandra. Jag är inte gjord av pengar, så de tre första till kvarnen får mala.
Bild från www.magasinreko.se.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ge bort en till Marit Paulsen! :)

Johan Erlandsson sa...

I förra numret gjorde de en riktig blunder tycker jag dock. "Bättre resande: Thailand och Dominikanska republiken"

http://www.ecoprofile.se/1300_1365_Battre_resande:_Thailand_och_Dominikanska_republiken.htm

Johan sa...

Anon - vilken strålande idé! Be henne titta in här och säga till att hon vill ha den! ;-)

Johan - ja, nä, det där reportaget tyckte jag kom helt snett oxå. Som jag fattar det så tyckte redax oxå det och har nu riktat in sig mer på det de verkligen kan - maten och dess ursprung.

Anonym sa...

ge till Marit Paulsen,som för övrigt skulle tvångs pensioneras tycker jag, hon är mest prektig och sur! Hoppas hon läser Gunnars bok när den är klar! (330 sidor nu)

Annie sa...

Jag vill jättegärna ha en provprenumeration :)

(Du kan nå mig på bloggen eller anneli.mansson@hotmail.com)

kari sa...

orättvist,först i dag kom min REKO med posten

Carin sa...

Jag vill också gärna ha en om du har kvar. carin(at)trollstamalm.se

hippihäxan sa...

Har inte läst Reko faktiskt... (skäms) Skulle vara trevligt att ha den i butiken, men är det inte så att coop har lite ensamrätt, eller är jag ute och cyklar där?

Om du har en prenumeration kvar är jag såklart intresserad, annars ska jag få tag i den på annat sätt!

Johan sa...

Jamen då har vi skramlat ihop tre som kom först till kvarn: Annie, Carin och HippiH. Jag hör av mig om adress och så.

Johan sa...

Kari - jag det är inte mycket till personalförmåner vi har, men förstatitt på REKO är en av dem ;-)

HippiH - det fanns något arrangemang med COOP för första numret, men nu tror jag att det är mer reguljär distribution. Självklart ska du sälja den i din butik. Hör av dig dirket till REKO på jakob-snabela-magasinreko.se.

Related Posts with Thumbnails