fredag 17 april 2009

Nedräkning till MiljöBloggForum

Imorgon ska jag dra på MiljöBloggForum, som ordnas av Sven som driver MiljöBloggAktuellt. Det är ett fenomenalt initiativ, och ska bli väldigt intressant.

Ett problem med att träffas IRL är dock att de bloggare som bloggar anonymt liksom blir omöjliga, och inte kan delta. Nu har Sven tänkt även på det. Genom en direksändning kan de iaf se och höra vad som sker. Möjligen kunde man nu också önska sig en möjlighet för fjärrkommentarer.

I väntan på morgondagen ska jag ta min lediga dag och dra ned på varvet. Båtpyssel är stämningshöjande.

2 kommentarer:

hippihäxan sa...

Jag är avundsjuk, men det blir tyvärr inget för mig. får kolla in sändningen istället.

Johan sa...

Synd att du inte kunde komma. Det var verkligen så trevligt som man kunde hoppas. Kanske nästa gång?

Related Posts with Thumbnails