tisdag 15 januari 2008

Programförklaring

Den här bloggen ska fokusera tänkande och perspektiv kring ekologisk produktion, ekologisk mat, KRAV-märkning och andra miljömärkningar.

Jag drar igång den här bloggen av flera anledningar. Jag tror att om jag försöker formulera mig offentligt om frågor som jag tänker på mycket, så tror jag att jag blir mer och bättre strukturerad i tankarna. Det är roligt att tänka mer, bättre och snabbare.

Bloggens fokus, ekologisk mat och ekologisk produktion, är något som jag märker att andra tänker mycket på. Eftersom jag jobbar med frågan, så hoppas jag också att få en del kommentarer, att få fler tillfällen till diskussion.

Jag jobbar på KRAV och sitter i styrelsen för IFOAM. Det jag uttrycker här är dock mina egna tankar och funderingar. KRAV och IFOAM uttrycker sina respektive åsikter på sina webbplatser.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails